Zasady rozgrywki
Posty: 24
• Strona 3 z 3 • 1, 2, 3
Re: Zasady rozgrywkiWedle rozkazów, 2 jednostki dywizji ruskiej powinny dziś być po drugiej stornie rzeki, ale na mapie cały czas są na niej
Skazany na karę śmierci, infamii i konfiskaty majątku przez sąd grodzki za kloning, zdradę stanu i podszywanie się pod inne osoby.
Re: Zasady rozgrywkiZa ruchy wojsk odpowiada prymas i niechaj tak pozostanie.
Panie Józefie - nie rozumiem o co chodzi. Na razie zdążyliśmy przejść przez 1 dzień rozkazów. Według zasad jednostka nie może ot tak przekroczyć rzeki, jest to możliwe tylko jeśli dzień wcześniej dostanie rozkaz przygotowanie do przeprawy. Kolejnego może się ruszyć przez rzekę o tyle pól, ile ma ruchu. Ponieważ nie było kolejnego dnia, to nie mogła żadna jednostka przekroczyć rzeki. Książę na Bydgoszczy i Wyszogrodzie Wojewoda Inowrocławski Sędzia Grodzki
Re: Zasady rozgrywki
Już z Panem Józefem wytłumaczyliśmy tą sprawę. Re: Zasady rozgrywki
Jak najbardziej. Skazany na karę śmierci, infamii i konfiskaty majątku przez sąd grodzki za kloning, zdradę stanu i podszywanie się pod inne osoby.
Posty: 24
• Strona 3 z 3 • 1, 2, 3
Powrót do Powstanie na Zaporożu Kto przegląda forumUżytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość |
||